Mål

Jag vill ta mitt MC körkort till sommaren. Eftersom jag förmodligen kommer att jobba 75% finns det mycket tid till att plugga lite. Det är ju bara en sak som ställer till det. Priset. En körlektion på körskolan kostar 800 kr/70 min. Det är dyrt! Jag behöver ju ta minst 10 lektioner eftersom att jag inte har någon körvana och då skulle priset alltså springa upp till 8000 kr. Lösning? Jag köper en motorcykel och övningskör med den.

Jag har hittat en som skulle passa mig bra (en tjejhoj typ) och de är inte så dyra. Dock är ju problemet att jag inte kan få fram 25000:- fram till sommaren. Men, jag vill ju ta kortet i sommar!
Vad gör man då? Varför måste pengar spela så stor roll hela tiden!?

Här är den skönhet som jag vill ha
En Virago 535:

 135490-64
http://www.blocket.se/vi/8728751.htm?ca=4_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0