Pulka!

De andra bangade så det blev bara Jesper och jag som åkte pulka - men det är inte bara och vad roligt vi hade! I mina täckbyxor från några år tillbaka hittade jag en plånbok. Där i låg det 180:-! En trevlig överaskning. För 50:- av de köpte jag en Rock a' round (eller vad den nu hette, se nedanför). Ett jävla glid på den! Livsfarligt!

Man märkte förövrigt att man inte är ett barn längre för gud vad jobbigt det var att gå uppför backen hela tiden. Den var ju brant som ett as! Fin utsikt där uppifrån också. Vi drack lite varm choklad och åt banan.

Har precis duschat, vi blev ju toksvettiga. Det ångade till och med om oss.

Repris nästa helg kanske?

135490-66

135490-65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0