Rockers

Det är något speciellt med rockkillar! Det är häftiga och charmiga. De kan sjunga och spela guitarr och det är snygga. Klockan 18:00 varje söndagkväll sitter jag klistrad framför teven och kollar på Rockstar Supernova. Ett gäng sångare tävlar om att bli sångare i bandet Sueprnova som består av bland andra Tommy Lee & Gilby Clarke. Mina favoriter är Magni från Island, Ryan och Toby från Down Under (Hur kan man inte gilla denna heta aussieboy) Magni verkar ödmjuk har en fantastisk röst och dessutom en söt liten bäbis. Han ser ju inte helt fel ut heller ;) Ryan har också en helt sjukt vacker röst, han är mörk och gorgeous och har vackra ögon. Han verkar dessutom mogen Toby är från Oz. Dessutom ser han ut som en bad boy och sjunger otroligt. Någon av de tre måste vinna! Dilana går mej på nerverna när hon snackar skit om de andra och Lukas är FÖR mycket. Jag, Tea och Jesper skuggade en kille med bilen idag. Det var skitkul och förgyllde min dag! Vi har dessutom bestämt att vi ska åka pulka nästa helg. Det kommer att bli skitkul! Har inte åkt på jättelänge. Har kommit på andra roliga saker man kan göra här uppe: Åka till Laserhallen Rida på islandshästarna i Västanå Hyra en kajak och paddla i Höga kusten (300kr/dag) Åka till Sundsvall och klättra på klätterväggen (Har jag velat göra länge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0