Varför?

Varför har bloggen ändrat sig av sig själv? Jeanette grejen har ju halkat ner och ligger under blogginläggen. Någon som vet hur man ändrar?

Igår gjorde jag något busigt, nu väntar jag på svar =) Vore som "a dream come true" om jag får positiva svar. Då blir det äventyr för Jeanette.

Vaknade skönt utsövd och undrade vad det var för dag och om jag var tvungen att åka till Sundsvall eller plugga något. Insåg att det var lördag och log med hela ansiktet.

Ska ner på stan nu och luncha med Frida och eventuellt Tea. Ikväll blir det vin och schlager hos Frida med grönsaker och dipp. Mums!

Funderar på om jag ska bleka håret lite också. Ska köpa ett fint läppstift också. Tjejigt

Wake up, it's time, little girl, wake up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0