YES!

Dagen har börjat väldigt bra! Jag tog nämligen tag i en sak som jag velat gjort väldigt länge! Det kändes otroligt bra och jag tror att saker kommer att bli mycket bättre framöver =) Det känns spännande och läskigt men jag hoppas att det kommer att förändra mig som människa.

Gårdagen tog ett väntat slut. Jag tror att det var bäst det som skedde och det känns ganska bra faktiskt. Det var inte meningen helt enkelt. Jeanette är alltså numera singel. Jag kommer att sakna hans sällskap för vi kom väldigt bra överens och hade roligt ihop men det saknades verkligen det där lilla extra som hade gjort det till ett riktigt förhållande.

Idag ska jag slita på med tentan som jag har noll motivation för och sedan ska jag fika med min kära syster som jag inte sett på länge. Imorgon blir det pulkåkning med Jesper, Patte och Tea. Ska bli så himla kul!!! Hoppas nu bara att det inte blir för kallt! Kanske ska ta med mig lite varm choklad som jag kan bjuda de andra på? Efter det blir det filmkväll och mys. Är så himla pank nu så jag har inte råd att göra så mycket. Längtar till lönen som kommer om 14 (suck) dagar. Nästa lön ska jag köpa en svart skinnjacka som jag ska ha i vår, åka till laserhallen i S.vall med kompisarna och festa lite =) Mars kommer att bli en bra månad, det känner jag på mig. Åh, min älskade Frida kommer hem idag! Har saknat henne! Med henne kommer också min splitternya platttång =)

Nej, nu ligger jag en halvtimme efter i schemat. Dags att börja skriva =(
Puss till alla er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0