Zzzzzzz

Klev upp 05:45 i morse och det var inte det roligaste. Väl framme på skolan skulle vi lyssna på en opponering. Till saken hörde bara att vi gick fel så vi fick smyga in 15 min sent. Pinsamt. De verkade dock inte bry sig alls. Var lite interessant att lyssna. Ena gruppen blev totalsågade och de stackarna måste träffa examinatorn för att gå igenom deras arbetsmaterial för han trodde de matat in fel i SPSS. 

Madde och jag ska alltså gå upp i morgon och vi hoppas på bra resultat. Börjar pirra lite i magen.
När jag kom hem kände jag mig trött så jag lade mig på sängen - och somnade! Jag som aldrig brukar sova dagstid slumrade nu in likt en bäbis. Gud vad skönt det var. Fick tvinga upp mig till middagen. Egentligen ville jag sova vidare men tänkte att då kanske jag inte somnar ikväll! Jag hoppas jag blir kry snart. Känns inget vidare att vara småsjuk hela tiden.

I helgen var jag föresten i Birsta. Valde lite flyttahemifrån grejor som jag ska få i födelsedagspresent =) Köpte även två kavajer för 150kr/styck och ett par svarta fodrade vinterstövlar. Mycket fint! Måste rensa ut de gamla kläderna så jag får plats med de nya. Börjar se förjävligt tu i garderoben nu.

Nej, ska glo lite på teve innan jag somnar. Blir nog en tidig kväll

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0