Äntligen lite ledigt!

Jobbade på förmiddagen med uppsatsen nere hos Madde. Hon hade varit duktig och jobbat på dagen innan vilket hon ska ha en eloge för. Som tur vad satt vi bara till typ 11. Vårt samarbete är väl inte på topp och humöret dalar.

På eftermiddagen gick jag och Frida på stan. Det gick i shoppandets tecken! =) Köpte först spelet Alias. 279kr men jag fick det för 270 av han som jobbade på leksaksaffären. Det var snällt tyckte jag och jag tjänade ju några kronor. Ända till jag klev in på Åhlens där den kostade 249  minus 30%. Alltså úngefär en hundring billigare! Jag kunde ju inte låta det bero så jag gick tillbaka med spelet och köpte det på Åhlens istället. Då tog jag även När och Fjärran för en hundring så jag fick två spel till priset av ett. Bra affär.

Köpte även skitsöta svartvita underkläder på rean. På den nya Indiska affären fanns jättebilliga löpare med tillhörande underlägg. Jättefina! Underläggen kostade 12kr st och löparen 26kr. Fick bli flyttahemifrån grej till moi.

Frida jag och pappa spelade När och Fjärran. Tog fan två timmar. Vi var hyfsat less efteråt!


Förövrigt så är jag numera flickvän =) Det var på tiden, var ju ett tag sedan sist. Den lyckligt lottade mannen har tyvärr lämnat landet så vi har bara hunnit träffats en gång sen jag kom hem och nu är han borta två veckor. Saknar honom redan och han har inte ens varit borta ett dygn. Typiskt


Oh well, den som väntar på något gott ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0