Äntligen vinter!

Inatt kom vintern på riktigt! Gud vad härligt! Älskar sådant här väder när det toksnöar och är alldeles vitt ute! Det är så himla mysigt! Det får mig att vilja åka Bob & spark, göra snö änglar, promenera, åka skoter och massa annat mysigt. Jag hoppas det stannar lääääääänge!

Känner mig inte alls pigg och det blir en dag i sängen/soffan idag. Jag hoppas det inte blir värre än det är nu så det påverkar uppsatsen.

Skulle skriva ett tal i helgen till retoriken men det gick sådär =( har inte kommit på något ämne. Tack och lov hittade jag en bok här på Sambiblioteket som handlar om svensk retorikhistoria så jag tänkte låna den och skriva talet på Tisdag på jobbet. Det blir bra =)

I Fredags var jag och Frida och käkade på Kina. Det var asgott och mysigt. Vi åt fyra små rätter och friterad banan med glass till efterrätt. Efter det drack vi kaffe och Baileys hemma hos mig och kollade på en skräckfilm. Mucho bien! Det var extra kul att träffa människor från högstadiet som vi inte träffat på ett tag så vi satt och uppdaterade varandra om vad som händer nuför tiden

135490-35
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0