Bättre idag

Så var man ett steg närmre sitt vanliga jag. Min lilla "kris" från gårdagen har dragit förbi.
Började läsa boken "De 10 dummaste misstagen klyftig personer gör och hur man undviker dem"  igårkväll.
Otroligt inspirerande bok och väldigt nyttig att läsa. Jag tror på fullaste allvar att den boken kommer att göra mig en bättre människa... Åtminstone ett första steg till en bättre människa.

Jobbade som vanligt idag mellan 13 och 20. Gick bra. Trivs väldigt bra på jobbet och Ådalsbanan börjar bli min lilla bäbis. =)


Mamma ringde från jobbet och berättade att de krockat med jobbarbilen. De hade blivit påkörda bakifrån av en kvinna. De visste inte vems felet var, förmodligen 50-50. Det var otroligt tur att han som körde deras bil hann axelerera när han såg vad som var på väg att hända. Hade han inte gjort det hade bilen brakat rakt in i förarsidan. Där mamma satt! Vill inte ens tänka på vad som kunde ha skett då. Kvinnan i bilen körde rätt ner i diket. Hon hade två barn i bilen och de blev ganska omskakade. Ingen skadades dock tack och lov. Polisen fällde en kommentar om att "oj, vad långt ut i diket hon hamnade" vilket kan ha syftat på att hon kört lite för fort .

En sak jag kommit fram idag till är att jag vill ha följande bil:

135490-46
Sexy

Dock väldigt dyr att köpa och att köra. Men visst är den vacker?
Skulle även kunna tänka mig en lite mer "Svensson" bil, en volvo s60.
Uppväxt med volvo och visst litar man då på dem

135490-47
Fast kanske i svart? Svarta bilar är my cup of tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0