Dålig start på veckan

Idag är ingen bra dag.

Har ni någonsin haft en sådan dag när ni börjar gråta för minsta lilla? När man tar saker på helt fel sätt och blir så ledsen över något som kanske är en bagatell? När man bara vill ligga under ett täcke, lyssna på sorglig musik och tycka synd om sig själv. Idag är det en sådan dag.

Ingenting känns bra just nu. Är sjuk och mår dåligt. Har massor att göra i skolan. Är ensam hemma.

Det är då man skulle behöva någon som kommer och ger en en stor kram och säger att det är ok att vara ledsen. Att de bryr sig om en och gillar en för den man är.

Ibland kanske man har för höga krav på sig själv? på sitt liv och sina medmänniskor ...

Idag får jag tycka synd om mig själv. I morgon borstar jag av mig och tar ett steg framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0