Helgen som gått

Ja, kanske dags att publicera ett svar till Vilken ska bort

trumvirvel.......dom dom di dom

Nummer fyra ska bort =)

Ingen fransman har någonsin kommit fram och frågat om autograf.
Så ni ser att det inte är så lätt att vara Jeanette alla gånger. Vilka kniviga situationer man kan hamna i.

Sjömännenhändelsen hände på riktigt och jag kan ju säga så att mamma och pappa INTE var specielt imponerade när jag kom hem. En av alla farliga situationer man har försatt sig i.

Så nu vet ni det kära människor. Nu känner ni mig lite mer.

Helgen då?

I fredags tog jag det bara lugnt. Kollade på en bra fransk film. Lördag och lunch med Frida och Tea på stan. Åt en ost och skinkbaguette. Till det avnjöts en kaffe latte med hasselnöt. Mycket gott. Frida och jag for hem hit och vi färgade mitt mörka underhår svart (ja, på huvudet)

Vi gjorde en god kasslersallad och sen kom kusin Patrik hit. Vi drack vin och drinkar och surrade och spelade spel. Mycket trevligt.

Idag måste jag försöka få klart mitt tal om Olof Palme som jag ska hålla på Fredag. Känns stressigt och inte alls speciellt kul att göra det på en Söndag.

Hursomhelst så snöar det ute igen. Mysigt!

Nej, åter till skolarbeten ...

Kommentarer
Postat av: Helena på ROOMSERVICE

Hoppas du har en najz kväll :)

2007-01-22 @ 20:12:35
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0