Längtan

Igår hittade jag den perfekta lägenheten i stan! Ett riktigt kap. En tvåa på drygt 60m2 för 45.000. Hyran var på 2700 inklusive värme, vatten och kabelteve. Rep. fonden var på 20.800! Den var perfekt! Jag vill ju ha ett renoveringsobjekt som man får sätta sin egen prägel. Pappa och jag skulle kunna totalrenovera den. Men, vad gör man? Jag är ju inte klar med min utbildning förrän till våren så jag kan ju inte köpa en lägenhet ännu. Vore ju inte smart att ta ett lån sista terminen när man klarat sig utan i 2.5år.

Jag längtar så till jag får flytta! Inreda min egen lägenhet. Få tapetsera, lägga golv, kakla. Gud så kul!

Något annat som jag längtar är tills när A kommer hem. Hur kan två veckor kännas som en evighet? Fick ett oväntat samtal från honom igår =) Han hade det bra än så länge men han lär vara trött när han kommer hem.

Längtan ... så jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0