Morgon

Snart ska jag bege mig av till skolan och lämna in C-uppsatsen. Ska försöka hinna med lunch på stan och besök i några affärer innan kursen börjar 13.15.

Har ätit god frukost med gröt, Färsk GI limpa och färskpressad apelsinjuice. Mums! Finns inget som är så härligt som att få njuta av en god frukost i lugn och ro.

Har haft problem med att sova i säkert en vecka nu. Ligger och funderar  och fantioserar så mycket att jag inte kan somna. Sen vaknar jag efter någon timme och måste gå på toa. Knäppt!

Imorgon ska jag hålla mitt tal om Olof Palme. Är lite mer förberedd nu så jag tror att det kommer att gå hyffsat.

Nej, nu måste jag bege mig mot bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0