Tillbaka i verkligheten ...

Ja då var man tillbaka i vardagen och plugg igen. Usch!
Jag och Madde ska ner till Timrå för att göra vår sista intervju. Transkribering i eftermiddag och sen kör vi igång hårt på Ons. Jag hoppas att det går bra de resterade veckorna. Om det gör det så har C-uppsatsen verkligen varit en prommenadseger! Vi har inte alls stressat så mycket som alla andra verkar ha gjort.

Ikväll ska jag träffa A. Mysigt! Var två veckor sedan sist så jag har haft lite abstinens =)

Imorgon är det jobb som vanligt igen. Skönt att tjäna lite pengar.

I helgen så var det vinfest hos J som var hemma på besök. Det blev ganska vildt och jag ramlade hem kl 03! Hela Lördagen spenderades i sängen!

Igår var jag hos F och spelade guitarrhjälte och sedan käkade jag mat hos mormor och morfar.

Nej, nu till bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0