Tisdag

Jaha, man fick vara glad över vintern i typ tre dagar sedan är den på väg bort =/
Fy vad tråkigt! Det finns inget mysigare än att gå i en snöklädd värld och insupa alla intryck. Det är som att gå i en saga.

I morgon så har vi vår sista handledning. Jag hoppas verkligen att det går bra för då är vi i princip klara. De har vi bara småpiller kvar de sista veckorna. Jag tror dock inte att så kommer bli fallet. Det finns säkert saker som vi måste göra om och förbättra men förhoppningsvis så blir det inte alltför mycket.

I morgon ska vi också fira pappa som fyller år. Tårta och kakor blir det. Mums! Tänkte unna mig det eftersom jag låter mig själv äta onyttigt på födelsedagar och speciella tillfällen. Kan meddela att jag för första gången på många år har köpt ett par byxor i storlek 38! Det kändes som en liten vinst!

Ska snart traska bort till jobbet och jobba den sedvanliga Tisdagseftermiddagen/kvällen. Tror inte att det kommer komma så många besökare idag men man vet ju aldrig.

Nej, nu väntar lunch!

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj Oj Oj. Får gratulera till en härlig seger! St 38 har jag nästan förträngt. :) Kul att du läser min blogg. Jag har följt din i smyg ett bra tag nu. =)

2007-01-16 @ 18:21:55
URL: http://www.lillasysterLena.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Jasså har du? Det var som sjutton =) Tack så mycket, känns bra även om det är en lång bit att gå! Ska börja läsa din blogg regelbundet nu, har ju precis hittat den

2007-01-16 @ 20:43:55
URL: http://helaharligheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0