Typiskt ...

... När man för en gång har sovmorgon vaknar man kl. 07! Kunde inte heller somna om eftersom det är fredag vilken innebär en hel del spännande saker jag var tvungen att tänka på.

Det är fredag! Som jag har väntat!

Igår gjorde jag riktigt många fynd! Det var mottot "In med det nya, ut med det gamla" som gällde.
Det var fetrea (som Frida uttryckte det) på Zara. Jag och Madde gick in innan skolan och jag hittade ett par coola jeans för 79(?!?) kronor.

Var ju bara tvungen att gå in där på vägen hem och jag hittade ännu fler jeans.
Hela kalaset blev tre par nya jeans och ett par korta "shorts" och en topp. Prislappet slutade på 336 kronor. Herregud liksom!

Om några timmar ska jag bege mig av till skolan i Härnösand och hålla mitt tal. Tror nog att det kommer att gå ganska bra. Ska bli kul även om det kommer att bli lite läskigt.

135490-45
366:- Helt ok eller?

Kommentarer
Postat av: Bollnäs Lena

Oh my God (med äkta Janice i vänner stämma). Det var verkligen en skitbra fetrea. Vilket jäkla fynd. Synd att man inte fick ta del av det. =o)

2007-01-26 @ 18:55:25
Postat av: Jeanette

Hehe. ja det kändes hyfsat skönt att stövla in med så mycket grejor i påsarna till en sådan liten summa. Gillade det där om att man måste ge en bit av sitt hjärta med. Det har jag precis gjort =)

2007-01-27 @ 16:43:14
URL: http://helaharligheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0