Upploppet har börjat

Ja, då var man inne på sista terminen då =) Härligt och skrämmande på samma gång.

Var i Sundsvall på Strategisk kommunikation c1. Vi fick en tenta på en gång. Den ska vara på åtta sidor och inlämnad om två veckor. Suck. Ingen rolig början.

I morgon ska vi lämna in C-uppsatsen. Just nu tror jag varken bu eller bä och tycker bara att det ska bli skönt att få det undanstökat.

Fick lön idag. Mer än jag hade förväntat mig =) Så nu är jag helt plötsligt rik för att vara student.
Jag har 8000 kronor och inga studieskulder.Tycker jag känns riktigt skönt.

Ska snart öppna ett konto till min framtida "Jeanette resa" som jag kallar den. Där ska jag spara pengar till resan som jag ska göra framöver Jag har valt en rutt som kostar 12.500 kr och då besöker man fyra kontinenter. Stoppen är Bangkok, Kuala Lumpur, Sydney, Brisbane, Christchurch och Auckland på Nya Zealand, Los Angeles och San Fran i USA. Ser verkligen fram emot den resan! Förhoppningsvis så har jag sparat ihop till resan fram till våren och sedan använder jag pngarna från sommarjobbet till att ha som fickpengar. Mitt mål är att resa iväg kring jul (antingen tre månader innan, eller vara borta från efter nyår och tre månader frammåt)

På Fredg kommer le homme hem. Ska bli kul att träffa honom igen!
Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0