Vem är jag?

Följer Maddes exempel och kör en lista ...

Vilken svordom använder du mest?
Fan

-Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Helst ingen alls men kl 07 de senaste dagarna

-Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det är ju kul att kolla på dem efteråt så det får bli med
-Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj. Massor! Beror ju på summan. En lägenhet kanske? Kläder!

-Har någon någonsin kallat dig lat?

Min syster med jämna mellanrum,
-Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
No way
-Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jodå

-Vad åt du till middag?
Ris och burkskinka (spännande ... Inte)
-Använder du huvtröjor?
Ja, myspys ju

-Finaste Svenska dialekten?
Alla dialekter har sin charm
-Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Inget som snurrar eftersom jag blir åksjuk. Alla sortes hus och berg- och dalbana

-Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla repliker? Ingen!
-Pratar du några andra språk?
Flytande engelska p.g.a utomlandsvistelse i två år. Franska (bodde utanför Paris sju månader) och diverse meningar på alla möjliga konstiga språk

-Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja! Det är ju ett av livets nöjen

-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har faft i ena bröstvårtan och snett ovanför överläppen. Nu har jag bara i naveln och öronen. En tatuering har jag velat ha i flera år men undrar om det någonsin kommer bli av?

-Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja... Det är mindre viktigt
-Vad har du med dig in på bion?
Nuförtiden blir det russin eller nötter

-Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor utan tvekan!

-Gillar du din boendesituation?

Det fungerar men grymt sugen på att röra på mig!
-Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst sju annars blir jag grinig men helst åtta

-Äter du frukost dagligen?
O ja! Fungerar inte utan frukost
-Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, tack och lov!
-Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
I am a good girl

-Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej inte antalen kalorier, finns annat att mäta dock

-Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Nej, inte speciellt eftersom jag själv har en släng av dyslexi. Vissa saker kan jag dick störa mig på
-Tror du på liv på andra planeter?
Ja, jag och polarn såg ju rymdskepp på nyår för några år sedan så ... =)

-Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kompisen
-Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Flickor!
-Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Säg det?
-Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ta en sak i taget Jeanette
-Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaaaaa!

-Tycker du om att krama folk?
Ja! Hela tiden! Vissa mer än andra ;)
-Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hon, vad hon nu heter i Beverly Hills och Meg Ryan (?!)
-Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Haha, fråga Mr. A

-Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0