Göteborg

Nu har jag börjat sommarjobba och det går ganska bra. Jag hoppas det kommer mer besökare framöver. Igår var det sju stycken och idag åtta. Många är så himla trevliga och då är det jättekul!

Imorgon åker jag till Göteborg. Ska bli så himla skönt att komma bort från stan ett tag. Same old same old. Min dröm vore att få ett jobb där så jag kunde flytta dit ett tag.

Ska vara strax utanför stan där jag ska fira midsommar med 15-20 andra varav jag känner två. Kommer bli roligt att träffa nytt folk, synd ingen annan är singel utan bara massa par. Hade varit roligt med lite tillåtet ögongodis.

Har packat ner en flaska vitt, en flaska rosé och fyra cider. Det må räcka!

Glad midsommar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Tove

haha ja det kan d ha varit=) nej ja såg dig inte alls =) var hyffsat trött å less så ja ville mest bara ut därifrån hahaha

2007-06-26 @ 10:12:05
URL: http://kummlan.blogg.se
Postat av: Tove

jaaa det e lite småskojj!! har du haft d bra här då el är du fortfarande kvar?? vart var ni å fira? ha d så braa:)

2007-06-27 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0