Bad bad girl ...

Jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen - jag vet. Har bara inte haft någon lust att skriva i den.

Igår fyllde jag hela 24 år. Vaknade och fick frukost på sängen och massa fina paket. Fick en hel del bra flytta-hemifrångrejor och annat skoj. På dagen gick jag och köpte mig en fin blus på Lindex. Inhandlade också en neccesär (eller hur det stavas) med massa kroppsprodukter från H&M.

På kvällen kom Monica, Thomas och farmor förbi och vi åt smörgåstårta och kaffe, bakelse och kakor till efterrätt.
Fick sängkläder (lakan, örngott och påslakan) i flanell. Gissa om det var mjukt att sova i! Fick en servetthållare med fina servetter av syrran + en ljushållare.

Kvar att fira är på lörd när massa polare kommer hit och käkar middag. Vi ska sen på krogen. Jag hoppas verkligen jag blir frisk snart för just nu är jag inte sådär jättepigg. Mormor och morfar som nu är utomlands ska fira mig när de kommer hem också.

Ska sitta med en tenta idag (ännu en i mängden) och jag hoppas jag kommer en bit på vägen så jag kan ta det lugnt på fred och mån. Tentan i redovisning kommer gå åt pipsvängen men ajg satsar på att göra omtenta i Maj så det blir nog bra =)

Nej, tentadags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0