Det spökar

Någonting jävligt konstigt har hänt och jag börjar tro att det spökar. I en veckas tid har jag letat en jobb pärm. Jag lägger den bara på två ställen. Antingen i ryggsäcken eller i en speciell jobblåda. Den har varit spårlöst försvunnen en vecka och jag har letat flera gånger efter den. Senast i morse vände jag upp och ner på lådan. Kollade under, emellan osv. Den fanns inte. Jag har tidigare kollat igenom samma låda flera ggr och den har inte funnits där.

Var tvyngen att be vaktmästaren ändra mitt lösen efrtersom det fanns i pärmen. Idag när jag kom hem och drar ut lådan så ligger den högst upp. som om ingenting har hänt. Det är inget tankspriddhetsgrej typ att jag letat lite grann och att den egentligen har funnits där. Har alltså kollat lådan flera ggr och verkligen gått igenom den. Nu låg den där kaxigt och stirrade tillbaka på mig. Jävligt konstigt!

Someone is messing with me! Frågan är bara vem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0