Less!

Jag är så otroligt skoltrött så det finns inte! Ekonomi är verkligen inte min starka sida och det märks nu i kursen. Det är jobbigt att hålla reda på alla begrepp och undantag. Det diagnostiska testet gick väl inget vidare. Väntar bara på att boken kan komma någongång så man kan börja plugga (det skulle ju underlätta en smula).

Tentan i strategisk kommunikation går inte heller något vidare. Har ingen motivation, lust eller ork. jag ska dock bli klar med den till på Tidag och det kommer jag att hinna. Får sitta i helgen helt enkelt.

Det positiva är att jag inte behöver känna en sådan press för att jag får tillgodoräkna mig retoriken som biämne om jag vill. Självklart vill jag ha ekonomin som biämne men om jag nu inte skulle klara kurserna så får jag ändå en Fil.kand till våren. Ekonomi skulle sjävklart slå lite högre så jag kommer att satsa på det.

Idag fyller Frida år så jag ska hem till henne och käka tårta ikväll. I morgon ska vi till Högakustenhotellet och äta middag och sedan bubbla i vildmarks jacuzzin som ligger ute =) Det blir jag Frida, Frida 2, Jennie och Tea. Trevligt tror jag det kommer att bli och avslappnande framför allt!

Jag har vissnat en smula de senaste veckorna. En blandning av förkylning, skoltrötthet, lack of sunshine och magbesvär ställer till det. Vill ha vår nu så man kan få lite energi och vakna upp ur dvalan och blomma ut till en vacker, glad ros igen =)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0