Mmmmmmm

Snart är det helg vilket jag ser väldigt mycket fram emot! Jennie kommer hem imorgon vilket är väldigt trevligt. På Lörd blir de t lunch på stan med bönorna och sedan på kvällen åker vi till Sundsvall för att festa på Aveny. Tror att det kommer att bli skitkul! Vi åker ner, käkar middag, går på någon pub och sedan möter vi S och hennes polare där. Vilket drag det kommer att bli! Var så längesedan jag var ut så jag ser extra mycket fram emot det =)

Ska snart bege mig mot skolan för tredje gången den här veckan. Det är räknestuga. Går ganska bra trots att jag missade en viktig lektion. Börjar förstå vad det går ut på. Tentan i strategisk kommunikation ser däremot värre ut och jag har ingen lust att börja med den! Får åka bil till skolan den här kursen och kanske nästa. Vilken otrolig skillnad! En jäkla lyx! Det går assnabbt och man är hemms 45 min efter lektionens slut. Dessutom tjänar jag massa pengar på det! Synd bara att inte Madde också fick plats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0