Go och glad

I am going to Gothenburg baby!

Fan va kul det ska bli. Ska fira midsommar med S och hennes sambo och massa andra galna människor. Ska bli skönt att komma från stan ett tag. Kul att ha något att se fram emot i skolans stress. Imorgon hoppas jag att det känns lite bättre med både tal och strategiskt kommunikationsarbete. Längtar till jag får hämta min söta cykel med som jag ska cykla med på gamla landsvägar. Det kommer en och ska hämta ena cykeln imorgon som jag lagt på Blocket. Jag hoppas hon inte ångrar sig när hon ser cykeln. Den är ju ganska risig, fast charmig.

Jobbade idag. Det var lugnt och skönt.

Börjar bli sjuk. Rätt upp och ner fick jag jätteont i halsen, röda prickar och känner mej jätteseg. Precis vad jag behöver i skolstressen. Spot on!

Bokade bord till vår examensavslutningmiddag idag,. Kommer bli jättegott och mysigt! Mellan 15 och 20 pers blir vi och får äta supergod mat och dricka massa drinkar. Me like a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0