Helg

Skönt med lördag även om jag har tokångest över att jag pluggat så lite. Har så himla mycket jag ska göra på kort tid nu men jag kan inte få fingrarna ur arslet att göra det.

Jag tränar flitigt och det känns jättebra. Går 6km varje morgon innan frukost. Kliver upp ur sängen, drar på mig träningskläderna och sticker ut på en gång. Första tio minutrarna sover man fortfarande. Skönt hur som helst. När man kommer tillbka hem efter en timme så väntar en god frukost med gröt och färskpressad apelsinjuice.

I morse gick mamma och jag på spinning. Var så jävla skönt! Har inte kommit igång med spinningen i år och det var verkligen på tiden. Efteråt bastade vi och sedan gick vi på Kocks och beställde en skitgod sallad som vi åt här hemma. Mums! Nästa vecka ska jag promenera, köra spinning två ggr och pilates. Bra kombination.

Har varit och valt ut min cykel nu. Hon är så vacker! Det var kärlek på en gång det. Det blev dock ingen svart utan en mörkgrön. Var jätteskön att cykla på och väldigt dyr. 7000:- men jag ska försöka få lite studentrabatt. Kommer åka runt på gatorna som en liten tant nu. I slutet av månaden hämtar jag hem na´ =)
image81

Igår slötittade jag och Frida på teve. Talang 2007. Ganska roligt faktiskt där vissa är klart mer talanted than others. Har sökt lite jobb och hoppas få napp någonstans. Behöver förbvisso inget förrän i September men det gäller att vara ute i god tid. Jag brinner ju för inredning så jag längtar så tills jag får fixa i ordning mitt egna hem.

Ikväll blir det middag och bio med Adam. jag är sugen på att se 300. Får se vad han säger. Lite tråkgit att det krockar med Eurovision Song Contest men ändå så orkar jag inte engagera mig känner jag.

Jag har som flera andra kört "vilken kändis är du mest lik" på flera olika kort. Naturligtvis får jag olika resultat beroende på vilket foto jag laddar upp. Jag tycker ändå att jag har läskigt många matcher med män! Jag har ju alltid hävdat att jag har lite manliga drag och den tanken har ju förstärkts nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0