I am a winner today!

Mycket har gått bra för mig idag! Fick ett stort kuvert idag. Trodde det var enkäter från en undersökning jag håller på med men till min stroa förvåning var det inte det. Istället hade ju vunnit två biobiljetter från ngn studentgrejs jag medverkat i. Det är bara att tacka och ta emot.

Vidare fick jag lön från min anställning som projektledare och det blev mer än vad jag hade väntat mig. Inte mycket men lite.

Det roligaste var att jag medverkat i en auktion som Allehanda tidningar (Tidningen Ångermanland och Öviks Allehanda typ anordnat). Jag bjöd på en presentkort på en cykelaffär här vid mig. Har tidgare varit och kollat på cyklar där så när annonsen kom upp om att man kunde buda på det blev jag såklart skitglad.

På jobbet så fungerade inte hemsidan man bjöd på. Hade ju sparat mig och tänkt börja bjuda den sista kvarten. Hemsidan gick inte alls att köra. Alla andra hemsidor fungerade utom den. Tänkte att det var överbelastad eller så. Ringde Adrian och där fungrade den så han höjde mitt maxbelopp kl.18:50 (auktionen stängde 20:00)

Sidan gick fortfarande inte att köra så jag ringde kusin min typ 19:45 och bad han höja mitt bud med två hundralappar. Jag var då i ledning och det var 15 minuter kvar. Man vet ju att det mesta händer typ 5 min innan de stänger så jag trodde inte att jag skulle ha en chans.

Men tji fick jag. Jag vann!
Presentkortet är värt 5000 kronor och det betalar jag 3300 kronor för. Äntligen ska jag få min svarta damcykel. Fan vad nice!

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0