Konstiga telefonsamtal ...

Jag har fått två felrigningar från utlandet. Allt har skett inom den korta period sedan jag köpte mobilen.
Ena gången var det två ggr från Norge och idag fick jag två samtal från en man i Tyskland. Han var dock svensk så vi redde ut situationen. Jag bad honom säga numret han ringt och det var mitt nummer. Konstigt sa han, det har han ringt i flera år till sin vän. Det verkar alltså som att mitt nya nummer är ett begagnat nummer som någon annan haft innan mig. Den personen har väl köpt en ny telefon med nytt nummer och sen fick jag hans  gamla. Hyfsat irriterande! Ska ringa till telia och klaga.

Vill ju inte ha massa felringningar hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0