Regn regn och åter regn

Usch vad tråkig väder det har varit nu två dagar. Inge roligt alls! Man kan ju inte direkt vara ute och göra något och dessutom blir det så himla mörkt =(

Jag sitter och funderar på vad man skulle kunna hitta på en lördag som denna. F har loppmarknad hela dagen och T ska på dop. Kom på den geniala idén om att jag ska baka! Baka någon god limpa vore en perfekt sysselsättning idag. Måste åka ner och handla på affärn.

Mor är i Sthlm och lever livet. Det förtjänar hon, de verkar ha kul.

Jag ska på en typ av arbetsintervju i sthlm om drygt en vecka. Träffa VD:n. Hans namn skrämmer mig lite. Han är tydligen en rikig höjdare och är allmänt känd. Honom ska lilla jag träffa. Vad har jag att komma med egentligen? Fast jo det har jag nog. En ambitiös, målmedveten ung tjej med internationell erfarenhet. Det måste väl var något?
Ser jäkligt mkt fram att träffa honom hur som helst för han är verkligen ambitiös och duktig och han verkar vara human.

Nej, brödbak kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0