Vill ha jobb!

Usch, börjar känna mig stressad för vad som kommer att hända till hösten. Vill ju bara ha ett jobb så jag kan flytta till en egen lägenhet. Tackade nej till att åka och studera i Egypten. Känner inte att jag orkar med det just nu. Kairo är världens andra mest förorenade stad. Bara Mexico City som är smutsigare och det får en ännu mer att tvivla.

Har anställning på Banverket fram till sista oktober men sen ryker jag säkert. Han som är på friår kommer nog tillbaka och då finns det inte plats för mig. Vill ju jobba som informatör eftersom det är det jag utbildat mig till.

Helst vill jag bort från stan. Skulle kunna tänka mig att bo i Gävle, Uppsala, Göteborg eller något sånt ställe. Kanske kring Örebrotrakten också. Var som helst egentligen som är lite större och inte Härnösand eller Sundsvall.
Praktikkursen är ett alternativ men då måste jag bo kvar hemma och det känns verkligen inte lockande för fem öre. Man får som inte bli riktigt vuxen när man bor hemma. Det har varit skitbra hittills eftersom jag tjänat ungefär
150 000 på det men nu får det räcka!

Var och köpte flytta-hemifrån grejor idag. Köpte lite handdukar och bordstabletter och sånt.

Gah! Frustration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0