Dogs dogs dogs ...

Idag har varit en bra dag. Har hunnit med att söka lite jobb vilket är bra. Var och hälsade på mormor en sväng och hennes väninna som var på besök. Tog mig äntligen i kragen och promenerade ner till pilates. Det blev ett väldigt långt sommaruppehåll! Jag älskar verkligen pilates. Det passar mig väldigt bra och jag mår som allra bäst när jag kör det regelbundet.

Jag satt och kollade på bilder på nakenhundar jag vill ha. Det finns bara ett knappt tjugotal hundar av rasen i Sverige och den är inte godkänd. Det spelar dock inte mig någon roll eftersom jag inte vill ha en utställningshund. Sa till R att jag ville ha en av hans brors valpar i julklapp =) Det var dock inte seriöst. Kan inte skaffa en nu med tanke på hur min livssituation ser ut men i framtiden kanske? ...

Jag kanske skulle kunna bli fodervärd åt en av R´s brorsas valpar? Jag skulle kunna lära den svenska ;)

Får dock nöja mig med den goda nyheten att min syster har blivit med hund! Hur kul som helst! Ebba kommer hem den 8 december. Hon är en korsning Samojed/Labrador/Border Collie. Ser fram emot att träffa yrvädret!

image163

image164

image165

image166

image167
Alla bilder från http://www.kolumbus.fi/sari_uusitalo/english/gallery/index.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0