Jo men visst ...

Efter några dagars tvivel börjar jag komma tillbaka till mitt gamla jag. Känns så skönt! Med kommunikation kan man lösa allt ;)

Idag promenerade jag de fyra kilometrarna till jobbet. Var riktigt skönt! Solen sken och snön glittrade. Idag, för första gången kom en besökare som gjorde mig riktigt illa till mods. Det var en stark känsla av obehag trots att jag inte pratade med honom. Det var så starkt att jag nästan ringde min kollega och bad henne komma ner tills han gått. Saken gjorde det väl inte bättre att han hade snor som hängde ur båda näshålen. Usch!

Jag kom fram till att det var bäst att jag höll mig väl med honom för annars skulle han mörda mig. Han kändes som en man som aldrig haft några vänner och därför utvecklar fascinationer över saker. Han är den som aldrig syntes eller hördes men som på klassträffen spränger alla i luften.

Jag, totalt fördomsfull? Aldrig!

Han är förmodligen helt normal och vettig och kanske bara lite annorluna och det måste man ju få vara.

Idag när jag kom hem bakade jag en pepparkaks cheescake! Jag och Rami ska ha glöggkväll imorgon och därför har jag bakat (alldeles för mycket) kakor. Ska inviga mitt supersnygga kakfat från Indiska då.

image172
http://www.expressen.se/polopoly_fs/
1.246895!defaultImage/2377402103.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0