Pyssel!

Jag blev totalt överlycklig när jag fick reda på att Panduro ska öppna i Birsta i december i år! Kärlek!! Jag fullkomligt älskar Panduro och har varit i deras butik några gånger. Jag har deras katalog och beställer därifrån. Nu får jag alltså gå in i affären och gå runt och bli inspirerad av allt pyssel! Det känns glatt i hjärtat

Jag älskar att pyssla!

Exempel på vad jag gjort:

* Som jag nämde tidigare har jag gjort två presentkorgar med massa gott i. En ska mormor få och en ska Ramis mamma få.

* I år blir det egentillverkade julkort som jag ska skicka till nära och kära

* Jag har köpt en helt uppsjö med julpapper, guldstickers, kottar, kanelstänger och annat roligt som jag ska slå in klapparna med.

* Jag har gjort egna ljus och egna tvålar.

  
Bilderna från Pandurohobby.se
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0