Tack Skyways!

Vad glad jag blev när jag läste tidningen i morse! Skyways kommer att börja med flygturer mellan Sundsvall och Helsingfors från den 14 januari! Det är väldigt goda nyheter för min pojkvän som då slipper åka ner till Stockholm och flyga därifrån. Dessutom är det väldigt smidigt om jag vill åka över och hälsa på de gånger han är hemma.

1700:- tur och retur. Det är inte jättebilligt men det fungerar. Man slipper ju kosta på sig en resa ner till STHLM och då sparar man pengar.

Om ca en halvtimme kommer R hit och då ska vi gå på ljusterapi. Jag hoppas verkligen det fungerar. Vill känna mig lite piggare. Speciellt nu fram till jul. Till helgen jobbar jag men på söndag ska vi åka och köpa julgrejor så vi kan börja pynta. Ska har glöggfest nästa vecka och då vill vi ha fått upp allt julmys. Vädret är för övrigt inte speciellt julmysigt! Finns inge värre än slask!

image168
http://www.cityairline.com/files/bilder/destinationer/ca_bild_helsingfors01.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0