Vinter!

Nog sjutton kallar jag detta vinter! Är ju kallt som bara den ute. Nu ska det tydligen snöa också. Var tog hösten vägen? När vi åkte till Thailand var det skönt väder här hemma men 12 dagar senare har något hänt! På söndag åker jag och R till Sundsvall för att införskaffa oss vinterjackor!

Han kommer snart hit. Då ska vi promenera en timme sedan blir det frukost med färskt bröd från bageriet, kokta ägg och diverse smaskigheter.

Igår var jag på arbetsintervju - den tredje i raden.

Först var jag på intervju hos Kungliga Vetenskapsakademien. Över 90 sökande - fem till intervju - någon annan fick det.

Sedan var jag på intervju i Sandviken. Över 60 sökande - fem till intervju. De har ringt nu och vill att jag ska komma på en till intervju hos dem. Vi får se hur det går.

Igår var jag då också på en intervju. Över 70 sökande - tre till intervju.

Näst vecka ska jag till ännu en till intervju- Över 60 sökande.

Det känns lite drygt att vara så nära men ändå inte räcka till hela vägen. Iofs känns det jätte roligt att få komma på så många intervjuer men nu vill jag ju ha ett jobb. Jag har hittat ett jobb som jag tror jag har möjligheter att få eftersom jag redan jobbar för samma företag. Fingers crossed!

Jag har gått upp jätte mycket i vikt. Känns inte alls kul! Först efter sommaren och nu efter Thailand. Jag går så himla lätt upp i vikt och om jag bara tittar på en chokladbit lägger den sig på magen.

I eftermiddag ska jag fika med D och ikväll kommer mina söta vänner hit. Mucho nico day

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

SNÖ??? MEn jag vill ju oxå ha snö!!!

Ja, det är ju så.. man får väl vara "glad" att dom inte pluppar ut fyrlingar och femlingar ^^

2007-10-11 @ 10:42:25
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: Sarah

Du kommer inte bli besviken! (på boken) men ha den som uppslagsbok när du hittar konstiga E-nummer. Kan strssa om man vill lära sig allt! mycket bra text oxå. Ha en toppen dag!

2007-10-12 @ 09:19:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0