Yeeees!

Idag kommer min pudding hem. Vad jag har längtat! Känns som om vi inte setts på ett halvår. Det är ju dock bara sex dagar =) Hur som helst längtar jag till att få krypa in i hans famn och ge honom en lååååång kyss!

Ikväll är det maskerad som gäller. Blir dock inte någon alkohol för mig eftersom jag äter antibiotika. Typiskt! Ska bli kul att se vad alla är utklädda till. Jag och R kommer definitivt vara fulast! =)

Jag jobbar imorgon. R ska på hockey och sen ska vi göra något mysigt ihop. När vi inte setts på hela sex dagar så betyder det att jag helst inte vill göra annat än krama på honom. Gärna sitta fast i honom sisådär sju timmar eller så.

Drömde en hemsk dröm inatt! En av mina kompisar tog självmord. Grät lite när jag vaknade. Var ingen höjdare!

Är det någon mer än jag som känner att biologiska klockan tickar lite suget i magen? Jag är så grymt sugen¨på barn att det är hemskt! Helst skulle jag vilja klämma ut en på en gång men jag kan inte skaffa inom de närmsta 2-3 åren. Mina kompisar börjar ploppa ut lite ungar och då blir man ändå mer sugen! Får leka lite med deras så länge!

Nej, frukost!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack så mycket!
ja visst kan man bli snygg.. herregu så snyg man kan bli.. hahah

2007-10-30 @ 22:19:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0