Åh nej!

Nog för att jag visste att vi ska åka till Thailand i regnperioden men inte att vi skulle åka i den värsta regnperioden. September-oktober är värst och det är exakt då vi kommer vara där. Läste precis i en bok, som handlade om vardagsjuridik, om en familj som åkt 29 sep-11 oktober. De hade fått en hel dag och två eftermiddagar med sol. Resten hade det spöregnat. De hade inte ens kunnat bada. Tänk om det blir så nu? De flesta säger att det kommer spöregn och så över det ner i en timme sen är det sol resten av dagen och det är helt ok. Regnar det mestadels och är mulet så blir jag så otroligt jävla besviken. Vill ju inte behöva hoppa in i ett solarium på arlanda direkt.

Jobbade idag och det gick bra. Skönt att tjäna lite pengar! F kom över på kvällen och vi tittade gå le grande finale av Top model. Har inte följt det så noga men det var ok att titta på. Kan fortfarande inte komma över hur mycket konstiga och dumma människor som finns ute i världen.

Imorgon blir det en timmes promenad och äntligen börjar pilates efter sommaruppehållet. Min kropp har aldrig mått så bra som när jag kör pilates. Wonderful!

image111
Snälla regn, håll dig borta när jag är i Thailand!

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Jag mådde helt enkelt riktigt dåligt över mina bröst. Trivdes inte med dom. Och jag har gått och velat göra en op i flera flera år, så jag bestämde mig förra året att "Bannemig!!"
Bästa jag någonsin gjort!!!

2007-09-13 @ 09:58:30
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: Jenny-Mariah

När det inte är regnperuiod så regnar dert typ en timma och sen skiner solen igen. När det är regnperiod e nopg risken att det regnar est hela tiden. Jag hoppas iaf att ni har det tur med vädret och att solen skiner på er! Jag hoppas att G'vle-utflykten gick bra också. Har tänkt på dig. Sköt om dig gumman. Kram

2007-09-19 @ 12:34:10
Postat av: Jeanette

Jenny-mariah: Gävle gick jättebra! De sa att jag gjorde ett gott intryck på dem så vi får väl se hur det går. Ska även på "utflykt" till Ljusdal när jag kommer tillbaka från Thailand. Dock inte lika upphetsande med Ljusdal men någonstans måste man börja =)

2007-09-19 @ 14:12:57
URL: http://helaharligheten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0