Fortfarande sjuk

Det är en seg förkylning jag dras med. Känns inget vidare alls. Tog mig dock till jobbet idag och det gick bra. Fick skjuts av R dit och av Adam hem. Han hakade på hem till mig och drack te och tittade på Desperate Housewives. En efterlängtad comeback! Skönt att jag kan vila upp mig nu innan det är dags för skolan i tre dagar.

Just nu ber jag till högre makter att både jag och R har blivit friska till Thailandsresan nästa vecka! R har blivit riktigt sjuk och det vore en mardröm att dra iväg om vi har feber. Men men, det blir svårt att stoppa oss nu.

Igår när jag kände mig som krassligast och skulle sova så satte jag på en Cd-bok. Jag har inte testat det förut men hade nu lånat hem några som jag tänkte lyssna på när jag flyger till Bangkok. Hur som helst så insåg jag att det blir för jobbigt att släpa med dem dit så jag satte igång en nu. Jag lyssnade på "Vad gör alla superokända människor hela dagarna" med Fredrik Lindström. Gud vad mysigt det var! Låg i mörkret och skrattade! Det kändes som att den var skriven direkt till mig. Blev så tagen att jag nästan var tvungen att kliva upp och ringa någon och berätta att han skrivit en bok som träffade mitt i prick! Det gjorde jag dock inte ...

image117
bokrecension.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0