Goood middag!

Gjorde världens godaste middag här om dagen: hemmagjorda chicken nuggets! Snabbt, enkelt och gott!

De blir underbart goda och är inte speciellt onyttiga. Man skär en kycklingfilé i mindre bitar och sedan vänder man de i sesamfrön. Stek ca sju minuter på varje sida och sedan är det klart. Till det åt jag bulgur med sultanrussin i och grönsaker samt sweet´n´sour sås. Rekomenderas starkt!

Har ni tänkt på vad tidigt det blir mörkt nu? Klockan är 20:00 och det är bäcksvart ute. Jag lär väl känna på tröttheten att jag blir ännu mer trött nu när mörkret återvänder men det gör mig inte så mycket. Har länge tänkt testa ljusterapi och i år får det banne mig vara dags. Tror det kan göra underverk för humöret.

image115

Jag fick en liten bonus av min lärare idag för att jag fått vänta på något hon skulle skicka med posten till mig. Hon skicka med en bok som heter "Människor påverkar varandra". Om vänner och word-of-mouth i PR och Kommunikation. Det var verkligen gulligt av henne! Tänkte börja läsa den ikväll
image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0