Helg

Söndag och jag mår skit. Har fått mer förkylning med hosta och täppt i näsan. Inge kul! Speciellt när Thailandsersan närmar sig. Igår var jag och mormor och fikade på stan. Inhandlade också massa fina, höstiga strumpbyxor. Gråa och vita. Passar jättefint nu när det är höst! Hon var helt exalterad av att åka BMWn så jag skjutsade runt henne lite i stan. Mormor och jag på cruising! Lilla mormor ...

På kvällen åkte jag till Frida och satt och surrade. Det var jättemysigt. Hon drack några öl men jag nöjde mig med en annanas och lite exotiskt te.

Orkar inte göra så mycket idag men känner mig för rastlös för att bara ligga hemma och slöa så jag, Frida och Tea ska åka och sätta oss på ett café och dricka en god latte och någon god macka.

Imorgon kommer R hem. Ska bli jättekul! Kramkalas ;)


Min "utflykt" gick för övrigt skitbra! Jag hoppas det blir en till "utflykt" inom kort. Hehe!


Ha det bra alla underbara människor där ute!


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Tack =) Va kul att höra!!

2007-09-16 @ 22:20:25
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0