Höst

Det känns verkligen att det är höst ute nu men det är så mysigt! Jag gillar hösten. De vackra färgerna på träden, att få krypa in i stora kläder och framför allt: att få tända ljus! Det finns inget mysigare än ljus. De skapar en sån värme, ett lugn och lite kärlek. Jag var ute och promenerade en timme igår kväll och en timme idag på förmiddagen. Jag älskar att promenera på höstkvällar!

Imorgon ska jag åka på en liten utflykt över dagen alldeles själv. Jag får köra min kära väns snygga, svarta BMW vilket gör bilturen till ett sant nöje. Jag hoppas det går bra och att mitt uppdrag lyckas! *hålla tummarna*

Vad som händer till helgen vet jag inte riktigt än. Borde börja plugga lite för kursen som börjar framöver men det känns som att jag kan göra det till veckan. En helg är trots allt en helg även om man är ledig hela tiden. Funderar på att baka något gott bröd och röja upp lite här hemma. Roligare än att plugga varje fall. 

 image113
www.fridasgard.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0