Onsdag!

Igår cyklade jag nertill banken för att växla pengar. De hade beställt i förväg så 22.000 bath är nu mina och gud vad de ska spenderas! R hade blivit jätteförkyld så jag cyklade upp till honom med en varm latte från waynes, färskt bröd från Hemköp, skinka, en juice och en risifrutti. Han blev glad! Märkte dock att jag blev helt sjöblöt av att cykla så helt kry är jag nog inte ännu.

Cyklade hem och satt och pluggade grafisk design. Är ganska skönt att plugga just nu. Oh, by the way, Jag har fått en ny "utflykt" att åka till nu. Känns ganska bra. Får se hur den går. Ni alla förstår säkert vad jag pratar om men det är lite spännande med "hemligheter".

På kvällen kom Adam över. Vi satt och diskuterade relationer och livet i största allmänhet. Det var riktigt trevligt. Vi drack Baileys och Malibu and coke. Vi körde också tester på varandra ur boken "Knäcka nötter" där det är massa prolem som ska lösas och bilder att titta på och sedan komma igåg. Adam har grymt bildminne!

Nu är det torsdag vilket betyder pluggdag. Ska nog hinna med att träffa R innan han åker till jobbet också.

image118
Kan få den sjuka en smula bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0