Sjuk

Jag känner mig så himla risig idag. Har haft lite feber och är så otroligt trött. Skulle egentligen på 30 årsfest ikväll men blev tvungen att avboka det. Hade sett fram emot att gå men jag orkar knappt ta mig ur huset så det är ingen bra idé.

Åkte en snabbis på affären för att införskaffa lite mat och diverse tröstsaker. Var helt slut när jag kom hem. Köpte en god sallad och gott sesambröd till. 

  

Jag kan också rekomendera Ramlösas granatäpple. Den är jättegod! Lagomt med smak och inte sådär sliskig och stark som andra kan vara. När man är lite sjuk måste man ju definitivt ha lite tidningar att gotta sig med. En sak som jag stör mig på med ELLE är all reklam som är där i. Räknade reklamsidorna och kom upp i 160 stycken helsidor. Det är ju sjukt! När reklamen kommer på varannan sidan har det fan gått för långt.

Jag gillar skor och det har jag alltid gjort. Mitt senaste fynd är ett par snygga stövlar som gick loss på endast 500 kr. Annars fungerar alltid mina svart/vita och combatsen. Igår fick jag ett par sockar som farmor stickat till mig. De värmer perfekt nu när jag är lite trött och frusen. Tack farmor!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0