Thailand - here I come

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev! Kommer perioder där jag inte ens orkar ta tag i bloggen. Andra uppdaterar så flitigt, hur orkar de? Hur som helst har jag haft en härlig period bakom mig! Har hittat på massor av utflykter med R. Vi har åkt med MS/Medvind, Ådalen III, Varit i Övik och spelat golf, Varit i Sundsvall på SPA och massa annat. Hur skönt som helst! Snart kommer jag göra den formodligen bästa resan so far! Jag har blivit bjuden på en resa till Thailand! 

Inom en snar framtid åker vi och blir borta i 12 dagar. Först blir "One night in Bankgkok" med massa galen shopping och boende på fyrastjärnigt hotell. Det är för övrigt Bangkoks högsta hotell! Massa vånigar upp kommer vi att bo så utsikten är nog inte fy skam! Resten av tiden blir i Krabi med besök på Phi phi islands, laguner, varma källor och fina stränder. Kommer bli helt underbart skönt! Tyvärr är det regnperiod där nu men jag har förstått att det inte borde spela allt för stor roll! Fingers crossed! Eftersom jag inte behöver betala något för resan så kan jag lägga mer på shoppingen!! Underbart! Ska packa ner minimalt med kläder i väskan så att jag kan ta med desto mer hem.


Hotellet i Bangkok (www.baiyokehotel.com)
image92

image93

image94

Hotellet i Krabi
image95image96

image97

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductDetail-Start;pgid=5GeANSA4SbpSR0kHLJ9CxCjU00005zSNBBKN
Här är länken till skorna... *L* finns upp till storlek 38... köpte dom på barnavdelningen nämligen... har små fötter jag... ;)
Ha en bra dag du med!

2007-09-08 @ 11:03:18
Postat av: Susanne

Det var jue jag som skrev innan då... *S*

2007-09-08 @ 11:04:10
URL: http://zuzibuz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0