Underbara söndag!

Har varit på skolan hela helgen och det har varit riktigt drygt 6-8 timmar varje dag och det är lite svårt att vänja sig vid. Idag gick jag dock bara till kl. 12.00 och det var underbart. Har verkligen haft världens mysigaste dag!Hämtade upp R och vi åkte till Birsta. Vi åt lunch - kycklingsallad med vitlöksdressing samt en god latte till.

Blev glatt överraskad av att möta en "gammal" klasskompis från Info/PR som fått jobb på den nyöppnade designaffären (som för övrigt var helt underbart) (gud vad allt är helt underbart idag hahahah).

R köpte badshorts till Thailand men jag köpte inget. Sparar mig till Bangkok. R och jag åkte hem till farmor där mamma och pappa var. Det var riktigt mysigt. Efter det gjorde vi lite mat (läs: kokade ris) och kollade på teve. Jag är så glad över "min" flatscreen som jag fått lånat. Nu kan jag ligga och kolla på teve i sängen. Vilken lyx!

Allt har dock inte varit trevligt idag ...

Min syster hittade sin älsklingskatt död på gården. Hon är helt förstörd! Han har varit sjuk och hon trodde att han visste att han skulle dö. Han har inte varit hemma mycket på senaste men nu låg han två dagar i rad på hennes kudde. Det har han inte gjort på flera månader.

R.I.P Lille Bill
image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0