Wonderful!

Jag och Frida kollade på dokumentären om Victoria Beckham. Våra killar bara skrattade åt oss och tyckte vi var knäppa. Hur som helst har jag aldrig riktigt fattat varför folk tycker om henne. Hon är på tok för smal, plastig och ser jämt så sur ut. Jag tyckte inte heller att hon var speciellt söt.

Tills idag!

Kvinnan är fruktansvärt rolig! Vi delar verkligen samma sorts humor och jag och Frida vred oss av skratt i soffan när Vic undrade var porrdockans skrev var någonstans.

"Can you see my knickers?"
"I just figured out that the only way to manage was to get drunk

Hon verkar ha väldigt mycket självdistans och har en härlig brittisk sarkasm. Visst, hon vet att hon är med på teve så visst framställer hon sig på ett visst sätt samt att de spelade flera gånger. Hon är säkert skitjobbig när hon är sur osv. Men (jag trodde aldrig jag skulle säga detta) jag tycker att hon verkar charmig. Folk som kan få mig att skratta vinner pluspoäng och hon samlade flera stycken. Hon är liksom en sån "bimbo" och hon är härligt medveten om det.

Victoria, I have a crush on you!
image120
http://www1.kanal5.se/tvblog/images/blogg_victoria_070601.jpg

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Jag är helt såld på posh, har varit ändå sen spice girls tiden ^^ Har hela pärmar hemma hos mamma och pappa med tidningsurklipp ^^
Och jag håller absolut med dig, hon verkar ha självdistans och inte ta sig själv på för stort allvar... i like her, alot =)

2007-09-26 @ 23:59:47
URL: http://annaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0