Aj aj aj!

Idag gick jag till gymmet för första gången här i Holmsund. Jag har bara tränat gruppträning (spinniing, afropowerdance, body pump) och simmat där tidigare.

Jag "sprang" på cross trainern i 30 min. Gud vad skönt det var! I am in love! Jag tänker börja köra det några gånger i veckan nu och sedan basta efter. Perfekt efter jobbet när jag bara jobbar 75% och har mkt dötid.

Nu har jag dock jävligt ont i ryggen! Det känns att jag behöver det. Jag sittr framför datorn hela dagarna på jobbet och det är inte bra. Behöver bygga upp lite muskler i ryggen-


Kommentarer
Postat av: Emma

ah , okej ! göteborg är ju inte så tokigt : )

2008-08-24 @ 18:44:46
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0