Confession time

Det känns inte bra att vara tillbaka på jobbet efter semestern. Inte bra att vara tillbaka här hemma alls. Anledning?
Jag har inget här förutom jobb. Vänner, familj och pojkvän bor 22 mil bort. Känns väl sådär ...

Jag avgudar min lägenhet och trivs kanon i den men inte så mycket mer. Arbetskompisarna är så klart jättetrevliga och så men efter jobbet känns det rätt ensamt. Speciellt eftersom att jag bott med pojkvännen en månad nu och varit uppe i massa folk. Tur att han kommer på fred annars skulle jag ha fallit i bitar.

Distansförhållande är inte lätt. att flytta långt och inte känna någon är inte lätt. Eftersom jag dessutom vet att det är ett vikariat som tar slut inom ett halvår har det inte heller känts som någon idé att bygga upp massor.

Oj, vad dramatisk jag blev nu helt plötsligt, det hade jag inte täkt.

Oh well. It could have been a lot worse! Ser fram emot att få boken "En härlig bok" av coach Mia med posten. Tror jag kan ha nytta av den i dessa tider.


Kommentarer
Postat av: Emma

ja , usch för distansförhållanden. been there , done that !

2008-08-13 @ 08:10:25
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0