Det doftar gott i mitt kök ...

Grovlimpan är inne i ugnen nu. Jag ha  verkligen hittat en ny passion! Baka nyttiga limpor! Jag var och köpte massa roliga saker som man aldrig köpt förr. Linfrön, rågkross, rågmjöl osv. Man vet ju precis vad som brödet innehåller när man bakar dem själv och det blir nyttigast.

Här näst ska jag ställa in en aprikos- och nötlimpa med massa andra nyttigheter. Har dessutom köpt ost. Jag som aldrig köper ost och knappt äter det. Jag hittade en så otroligt god ost! Helt otroligt! Mums! Sen blir det varmt, nyttigt bröd med smör, ost och te.

Yummy!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja , den är helmysig ! det är en hyres. vi börjar med det.



ja , exakt. jag håller tummarna ! : ) gott med grova limpor , förresten.

2008-08-13 @ 19:34:48
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0