Drog till skogs

Det har varit en kanonbra dag idag. Efter jobbet åkte jag och en kollega och plockade bär. Hon plockade hallon och jag blåbär. Jag blev överlycklig när jag hittade så mycket! Nästan två liter dick jag med mig hem. Nu har jag bär så jag klarar mig ett halvår fram. Jag hoppas att det blir bra väder till helgen för då ska jag och Rami plocka mer. Vi tar med picknickväskan och har det mysigt.

Han kommer i morgon.  Gud så skönt! Det har varit så tomt i sängen utan honom. I natt ropade jag på honom flera ggr (vaknade och hade väl drömt något) Flera ggr vände jag mig om för att se om han låg brevid och några gånger kände jag med handen för att se om han låg brevid. Det gjorde han inte =(

I morgon  får jag dock njuta av hans värme brevid mig.

Han är bäst! Jag gillar till och med hans negativa sidor. Får se hur länge det varar ;)





Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! När bjuder du på blåbärspaj? ;) Jag och lilla prinsessan kommer gärna. Kram

2008-08-15 @ 09:46:07
URL: http://rucklet.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hahaha! Det låter mysigt! Min två kompisar =) Anytime friend!

2008-08-16 @ 10:12:23
URL: http://helaherligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0