Härliga söndag!

Jag har sovit otroligt dåligt inatt, Ja, de senaste tre nätterna faktiskt. Vet inte vad det beror på.

Hur som helst vaknade jag till en solig och varm morgon idag. Jag invigde också R och min nya tradtion. Varje söndag ska vi ha ordentlig "hotellfrukost". Det har vi haft ett tag men n har jag lagt till en detalj: nybakat bröd.

Just nu står en grov limpa inne i ugnen och mår gott. Den är så snabb och göra så det är inget jobb!
Har plockat fraqm färska egenplockade bär och ska snart koka gröt. Mums!

R och jag plockade föresten fyra liter blåbär igår. Vi var helt slut efteråt. Han tar med sig bären hem så mormor och morfar får två liter och mamma och pappa två.

Må gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0